sábado, 17 de abril de 2010

*Termópilas*

Non pretendo xustificarme pero tento demostrar que me importa...
Ti pregúntasme que por qué o que escribo non se corresponde cos meus actos...
Cuestiono a miña vontade, o meu autocontrol...
e ata flaquean as forzas intelectuais cando el está diante, por qué negalo...
A miña musa tan magnética como maligna,
o que me move a escribir modestos versos:
é igual que unha muller de cabelo ardoroso nun cadro de Munch.
O odio hai veces en que manifesta máis achegamento que calquera outro sentimento,
pero será tan só o pouco que quede o que xenere indiferencia.
E a indiferencia é o peor sentimento que se pode sentir
cara alguén que noutro tempo fuches quen de amar.
Porque a indiferencia non mostra odio,
nin amor, nin interese, nin motivación...
A indiferencia non mostra nada.
Porque no último encontro non me saían as palabras
e compartir sentimentos, desexos ou proxectos,
é moito máis importante que compartir fluídos.
Esto apágase a pasos axigantados e o tempo foi meu grande aliado
neste longo e decadente proceso.
E de tanto falar do final, xa non doe.
E debía de explicarcho, pola visita ó meu refuxio,
e a todos por fallarvos máis dunha vez.
Pero podo dicir, de forma certeira e segura
coma a de un heroe espartano,
que non vos preocupedes por min.
Espartanos!!: .....

2 comentarios:

Souso dijo...

AHÚ!AHÚ!AHÚ!!

=)

Vanesa Iglesias dijo...

Eseeeeee!!!!*************