martes, 11 de mayo de 2010

*Canino e Bipolar*

Non me gustan os flashes:
odioos pola sua velocidade;
e cando serven para facer puzzles mentais,
o meu odio de por si fervoroso, acentúase todavía máis.
Non me gustan os enganos:
a sinceridade non debería ser unha opción.
Unha das vías máis sanas, que nos reconforta,
que te enriquece. ...
A veces soño con que algún día as corazas que te envolven,
se caian unha tras outra diante de min,
ata deixarte espido máis aló da pel que só alcanzo ver.

Partidarios dos discursos coherentes
que odiamos o hermético.
Confiar en min non debería ser algo no que pensar,
tan só unha reacción automática.
Non me gusta a xente que se cala
porque non me inspira confianza.

Se un día, na guerra,
aparecese un japo, eu sería dos que alzaría o meu fusil,
sen preguntar: un ser pasional.
Ti pensarías, logo atacarías,
e serán eses segundos de vantaxe os que me leves,
pero tamén os que nos separen.
A hipocresía en sí non é máis que un absurdo
e ocultar, só demostra inseguridad.

1 comentario:

Beatriz Haz dijo...

QUé buenooo! A mi tampoco me gustan los flashes que me hacen sufrir...¿Por qué siempre los flashes suelen ser negativos? porque los buenos se llaman recuerdos...

Un beso cariño!