miércoles, 26 de agosto de 2009

*Destiny is a fickle bitch*


" Because the destiny, John,  is a fickle bitch".

Oh, o destino. Fickle bitch. Un voluble cabrón (ou voluble zorra, para ser máis literal).
Penso, e reflexiono sobre el moitas veces, chegando á conclusión que eso de que temos un destino marcado é totalmente falso. O destino, como camiño vital que é, fórxase:
algo que queres, loitas por el. 
Sí é certo, sen embargo, que por suposto é voluble e nesta etapa da vida moito máis.
E agora que a miña vida por fin é a miña: quén sabe se a Londres, quizais Benidorm.
E no fondo penso que o que teño é medo, non ó destino senón á incertidumbre;
como camiñar sobre un leito de nubes infestado de indicacións difusas.
Pero algo está claro, es ti quen camiña solo e de ninguén precisas que te guíe.

5 comentarios:

Souso dijo...

Antontes, manhá, hoje, onte... o que nos queda e quedará sempre é tirar pra diante coa cabesa bem erguida.

E se chove? Pois cantamos um alalá, que o cantar tódalas penas barre minha filha!!

Apertasa Vanesa, apertasa!! :P

Vanesa Iglesias dijo...

Ai meu ben! Es como a voz da miña (pequecha) conciencia positiva! Irmán, pena de non terte coñecido moito antes!


Bico grande!!!

Souso dijo...

Nunca é tarde rula, nunca é tarde... :P

Por certo... (passei-cho já??)

http://www.youtube.com/watch?v=qBaJg8qg3mk&feature=related

Surf and shake... girl!!

P.D.: Sabes algo de "los hijos bastardos de Peter Lorre"?

Beijo asiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii de ghrande!! xDD :P

Vanesa Iglesias dijo...

*SEr paranoico me manTienE coN VIda**

Souso dijo...

wtf!??!?